Сампара О. Робота
з обдарованими дітьми й творчими дітьми
в процесі вивчення географії
Симоновська М. Методичні
аспекти підготовки майбутнього вчителя-еколога
Варакута О.М. Пропедевтична
роль краєзнавства у формуванні географічних
понять
Варакута О.М. Самостійна
робота учнів на уроках економічної і соціальної
географії
Варакута О.М. Формування
в учнів географічних понять
Заставецька Л.Б. Формування
християнських ціностей під час вивчення
курсу “Соціальна та економічна
географія світу” в освітніх закладах
нового типу
Думка З. Формування
понять і оптимізація навчально-виховного
процесу з екологічних дисциплін
Думка З. Роль
підручника в оптимізації навчально-виховного
процесу з екологічних дисциплін. Підручник
– який він?
Думка З. Активізація
пізнавальної діяльності учнів як основа
ефективного і оптимізаційного рівня
навчально-виховного екологічного
процесу
|